4 Ağustos 2012 Cumartesi

Bodø tatili-2

Simdi oralara kadar gidip de balik tutmamak olmaz! Gerci cok balik tutma askim yok da yok acikcasi ama beraber bir seyler yapmak guzel. Iki sene once ilk gidisimizde acami sansiydi sanirim oltami atar atmaz en buyugu baligi tutmustum o zaman. Gerci icini temizlerken anladik ki sanirim hastaydi garibim. Yoksa yesil cigerli bir balik normal olamazdi! Neyse o an iyi bir havam olmustu :) Son seferki gibi gene 1-2 kereden sonra gitmedim baska. Tuttuklarimi da geri attim denize..

Lucas ise kayiga binecegi icin heyecanliydi. Kayigi cekerken, birseyler tasirken hep yardim etmek hevesindeydi. Ilk balik tutuluncaysa tek yorumu baligin bozuk olduguydu! Ilginc bir bakis acisi var cocuklarin..

Yemek paketimiz :)

Gel kayik gel..

En sona kalmak pek hosuna gitmedi..

Iste gunun anlam ve onemi! Gulumsemek ve beraber olmak..

Muhtesem manzaralara bakarak uzaklara ve hayallere gitmek varken kim takar balik tutmayi :)


Avucumun icine sigamayan baligi nasil tutacagimi bilemedim! Hahhaaa :))

Boy olcusu alirken :)

Beraberimde aldigim iki yolcu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder