3 Nisan 2016 Pazar

Yazmaya devam..

Nerde kalmistik, zorunlu bir aradan sonra yazmaya, anlatmaya devam. Bu ara suresince bana ulasan takipcilerime tesekkur ederim, nasil bir azim veriyorsunuz bunu bilemezsiniz.

Maalesef alti ay gecmis ben en son yazali, ama surede cok sey oldu. Hayata dair cok sey, sonuc toparlanma sureci ama olacak, Allah`tan saglik gerisi geliyor. Hicbirsey gozunuzde buyuttugunuz kadar degil. Tabi bu sure icinde ulkemi buruk bir aciyla izlemek, Ankara` da yasayan agbimi uc defa yuregim agzimda yoklamak da beni tutuk yapan durumlardan biriydi. Dua bu surecte en ferahlatici ilac..

Burda neler oldu benimle ilgili, amaclarimin coguna ulastim. Ingilizce dil sinavi gecildi, ehliyet alindi. Calistigim kafe sahibiyle deli fikirler ureterek ve guler yuzumuzle citamizi yukselttik :) Benim ayri onun ayri fanlari var geldiklerinde halimizi soranlar. Insanlardan samimi selam almak iletmek sanirim hizmet sektorunde paha bicilemez bir ayrinti. Lucas`in muzik askiyla akordiyon kursuna basladim amator olarak. Bos zamanlarimda da hala gecemedigim Bergenstestine hazirlaniyorum. Ehliyet sinavini 6.kezde basarmis biri olarak, bu teste de limit sayim 10 :) Daha ikinciyi denedim ama olacak umut var, herzaman heryerde oldugu gibi!

Sekiz sene buraya geldigim ben ile simdiki ben farkli, hergun de degisiyor. Olaylar karsisinda tefekkul, aci olsa bile tefekkul yeni kapilar aciyor sadece inanmak ve beklemek yeter. Olgunlugumla beraber yasam stilim de degisiyor. Artik daha erken kalkiyorum, muzikle beraber kahvalti yapip gune dinc basliyorum. Calismak,uretmek insani mutlu ediyor, en azindan beni. Iki sabit is ile beraber bos zamanlarimda arkadaslarima yardim ve kendime ikinci el esya alip yenilemek beni mutlu ediyor. Hayatinizda ne olursa olsun umutsuzluga kapilmayin, hayat disarda, oturup birseylerin duzelmesini beklemeyin, neden ben de demeyin, basiniza ne gelirse gelsin sorumlulugunu alip sokaga cikin hayata karisin, belki biri size is teklif eder, bir gulumsemeniz musterinizi mutlu eder, atacaginiz 2-3 demir para vicdaninizi yumusatir, bir cocugu izlemeniz sizi rahatlatir, kaslariniz gevser, belki de siz bir gulumsemeye asik olursunuz, sevmek, sevebilmek varsa umut var demektir.

Allah`tan saglik, yureginizden sevgi ve vicdan, gerisi gelir. Baharla beraber yeni fotograflar ve haberlerle hayata devam, sevgiler, hem de sonsuzundan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder