11 Nisan 2012 Çarşamba

Geleneksel tatlar!

Yok yok gelecek sefere daha cok getiricem bunlardan. Salamura yaprak, kuru dolmalik biber-patlican, bamya.. Ne oyle yok patates hasla, baligi kaynat, yanina sos.. Vallahi Norveclilere aciyorum bazen ya annelerimizin serce parmagiyla yapacagina inandigim yemekleri yemekten sayiyorlar :) Ilk geldigimde garipsemistim ki zamanla alismis olacagim bugunku bamya yemeginden sonra midemin ferahladigini hissettim. Ozumuze donduk oglumuzla. `Bamya ve cocuk?` diye sormayin masallahi var Lucas`in herseyi yer, yemek ayirmaz! Gerci oyle bir luks de henuz sunmadim ona o ayri :) Gaddar anne hahahaaa :)))

Yaptigim Turk yemeklerinin tariflerini vermiyorum genellikle ama merak edenler olursa ayrica yazabilirim. Bu yaz memlekete gittigimde kendime bir erzak bavulu hazirlicam. Anneannemin sebzelerini degerlendirmek lazim dimi ama :)


Simdi bu guzel yemegin uzerine kahve icmezsek olmaz. Su kus lokumlarinin guzel renklerine bakin!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder