18 Haziran 2012 Pazartesi

Siradan birgun

Sorsaniz omru hayatimda ne isler yaptin diye cevabi kendimi bildim bileli bos durmadim olur! Simdi de hic aklima hayatta gelmeyen bir is yapiyorum; kres! Evet kreste asistan olarak calisiyorum. Vekil olarak. Yani bu da burdaki bir cesit part-time is gibi birsey. Ekstra yardim gerektiginde, birisi hasta oldugunda veya gelemediginde vekil olarak sizi ariyorlar ve ihtiyaca gore calisiyorsunuz. Benim icin de gayet uygundu bu.. Hem kres bize 10 metre, hem de oglumun gittigi yer burasi :) Simdi bana haftalik plan veriyorlar. Genelde farkli bolumlerde calisiyorum ve artik herkesi taniyorum.. Kreste bes sinif var, siniflarin adlari da renklerle belirli! Eglenceli dimi :) Pembe ve yesil sinif 1-3 yas grubu, mavi ve turuncu 3-5 yas grubu, turkis 6 yas grubu! Bugun piyangoma turkis grubu cikti ve onlarla geziye gittik.. Ingiltere`den gelen turist gemisine bakmaya.. Ayni zamanda oglum da grubuyla beraber biraz ilerideki ciftlige gidecekti. Sansa bakin ki ayni otobuse dustuk :)

Yaklasik 20 dakikalik merakli otobus yolculugu sonrasinda ben grubumla indim ki Lucas birsey anlamadi! Sanirim ayni yere gidecegimizi sandi :) Su merakli gozlere bakin!!


Iste turist gemimiz! Sen taa nerelerden gel Norvec`in ucra bir yerine demir al.. Bu benzetme bana cok tanidik geldi aslinda..


Skjolden, geminin demir attigi yer.. www.skjolden.com




Avrupa insanlari hep pozitif. Geminin icini gormek icin izin istedigimizde hemen olumlu cevapladilar. Yardimci kaptan asagi kadar indi ve bize eslik ederek sosyal alanlari gosterdi. Genelde yaslilar vardi gemide, emekliler avrupanin tadini cikariyor sanirim :) Kapali ve acik yuzme havuzu, sauna, masaj ve spor salonu, canli muzik ve dans alani bulunan buyuk bir restorant, kafeterya, alisveris dukkanlari vs.. Turistler de bize karsi cok ilgiliydi, bizim fotograflarimizi cekip cocuklara gemiyi anlattilar. Yasli bir amcanin dedigi ise gurur vericiydi, essiz Norvec dogasini gemiden seyretmenin ayri bir zevk oldugunu belirtti ;)))



Ve krese donus yolunda otobusumuzu beklerken..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder