2 Nisan 2014 Çarşamba

Türkiye molası


Yaklaşık beş haftalık Türkiye tatilimizden sonra yine ayağımı sürüyerek döndüğüm Norveç'ten yazmaya devam ediyorum. Bergenstesten de kaldığımı duymak beni dil anlamında biraz kendime getirdi. Madem elimiz mahkum buraya elimden gelenin en iyisini yapmak boynuma borç oldu artık. Bulunduğum yerle ilgili negatiflik değil amacım ama her gidişim de daha çok kalmak istiyorum memleketimde tabi ki neyse sağlık olduktan sonra heryere şükür etmek lazım sanırım.. Gecen sene yaptigim gibi gene Lucas'ı okula goturdum mümkün olduğunca türkçeyi pekiştirmesi için. Oldukça pozitif ve bazen cümle kurarak bazen de tek tek kelime seçerek de olsa derdini anlatmaya çalıştı hep, yani amacıma ulaşmış oldum.

Dere lurte sikkert pa hvor det ble jeg av meg! Jeg har vert en liten tur til mamma mi :) Det var bare koselig a vaere hjemme, fikse noken ting i huset mitt og gikk pa skolen med Lucas. Det er det mitt poenge at han skulle sprak trening i barnehage sammen med andre samme alder sin. Det er en liten village skole og veldig hyggelig ungana :-)

Öğle yemeğinde demlenmiş mis gibi çay ve çocukların yanan sobada ısıttığı kızarmış ekmek kokusu..

Vi har laget te til lunch og rista brød pa peisen. Er det ikke koselig, ungana faktist kosa seg i skolen :)




Lucas kosar seg pa natur..

Ve Lucas arkadaşlarına norvecce sayı öğretiyor.
Lucas laere norsk til vennene sine :)


Vi gleder oss for neste gang allerede men na snart sommer og vi skal kosa oss i Norge med fint sommar :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder