2 Haziran 2014 Pazartesi

Balestrand..

Bize yaklaşık 1,5 saat uzaklıkta küçük ama bizden daha aktif bir kasaba Balestrand. Bulduğum üçüncü türk arkadaşım Tuba ve ailesi burda, beraber güzel bir gün geçirip bol bol sohbet ettik. Yanlız anlattıklarına ben bile yetişemediğim için sanıyorum olayların içine girmem gerekiyor, yaşadıkça size ayna olmaya çalışırım. Restorant, meyve bahçesi, doktora, projeler, etkinlikler, gönüllü organizasyonlar.. Atıl geçen altı seneme acıdım :)

Kısacası hoş bir günden kareleri paylaşıcam şimdilik, detaylar dediğim gibi yaşadıkca..

Her er Balestrand! Eg hadde utrolig travelt helg den veka. Først besøk av vennen fra Balestrand, dagen etter sommaravslutning med barnehage gjengen ogsa reise til Balestrand søndag for frokost. Vi vare den i Ciderhus og restoran. Veldig hyggelig og fine plass. Restoran ikke helt open enna, de opna slutning juni til uti agust kveldene, og helgen tilhører til organizasjon. De har eple tre og krydder hage. Den restoran har tyrkisk og norsk mat :) Og dem som eiger familie restoran og veldig koselig synes jeg..

En av eiger heter Tuba Ardic og veldig aktif dama. Tilfølge hun som organisert 17 mai i ar i Balestrand, hvorfor ikke :-) For min del jeg er veldig glad at eg fant en til turk rundt meg som jeg snakka og gjøre sammen med. Etter kvart nar jeg blanda in skal jeg skrive meire. Tror nok a vaere rolig her i Gaupne 6 ar, no ma eg komma ut! Her er noke bilder fra søndag, det var dei to som ser pa fjord, Lucas og Edda :)






İki meraklı manzara keyfinde :)

Balestrand'daki beş otelin birinde bulunan el oyması mobilyalar. 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder