30 Haziran 2014 Pazartesi

Haftasonu etkinlikleri..

Eskiden haftasonları hangi alışveriş merkezi, hangi sinemaya gitsem diye düşünürken şimdi artık hangi dağa gitsem diye düşünür oldum. Gülmeyin, hafsonunu bu tür etkinliklerle geçirmeyenler 'banel' olarak geçiyor burda. Pazartesi işe geldiğimde duyuyorum herkes soruyor birbirine 'Nasıl geçti haftasonun?'.. O bilmem nereye çıkmış öbürü başka bir yerde uzun yürüyüş yapmış. Gidilen yerleri isim olarak tam kavrayamasam da olacak umut var, en azından benim de verecek 'cool' cevaplarım var :-)

Før tiden (naar jeg bor i İstanbul) jeg klart ikke bestemt at hvilken butikken skal jeg reise eller hvilken kino skal jeg til naar det helg. Naa jeg klara ikke bestemme hvilken fjell skal jeg til naar det helg. Høres morsom ut ja, men sann er det her :-) Alle snakker om helg at 'Eg vaare den fjell, jeg vaare den lang tur..' nei eg e veldig daarlig med stednavn men saa lenge naa eg har ogsaa mange 'kool' svar :-)

Mesela geçen hafta arkadaşım Tuba'ya gitmiştim ki burda sıkacağım dördüncü elin (türk olarak) Pilli Bebek grubunun solisti ve kurucusu Cem Keskin olacağını bilmiyordum. Sonra iki saat sohbet ettiğim kişinin akademisyen ve NTV Radyo'da klasik müzik programı sunan Orhan İktu oldugunu da..(Sanirim burda cümle düşük oldu ama toparlayamadim) Hayat sürprizler ve iz bırakan dokunuşlarla dolu!

For eksampel Balestrand som en vennen min bor der som heter Tuba. Eg vaare der forrige helg og vistt ikke at eg skulle hilse paa mange kjent folk fra Tyrkia. Det var artig! Og etter to timar som eg snakket med en som fant ut han hadde egen radyo program i en kjent tv kanall. Livet har full overaskelse!

Tuba sürekli bir proje ve aktivite icinde. Gidisimin sebebi de yine bunlardan biriydi. Bes farkli ulkeden gelen gruplar bir hafta icinde fotograf ve kisa film yaparak projeyi tamamladilar. O gun de sergi ve film gosterimi vardi, Cem Keskin de muziklerini yapmis. Gosterim bitip yemek yendikten sonra herkes sahile inip sohbet etti. Coğunun Norvec doğası karşısında büyülendiği o kadar açıktı ki..

Tuba har ofte projekt og aktivite. Det var det den dagen igjen fotoomvisning og kort film visning. Det var veldig koselig aa vaere her og ha opplevelse saann omvisning. Etter middag alle vaare paa stranden og skravlet godt hele natt! Det var fem forkjellige land som vaare gjennnom i projekt og alle var veldig berørt om Norges natur :-)

Bu kızın yüz hatları beni çok etkiledi..

Cem Keskin ve Umut

Gösterim bittikten sonra grubun kendi içinde oynadığı küçük bir oyun..


Gece saat 23 suları, ateş yakılır ve sohbet başlar..


Balestrand..

Ve yapılan kısa filmlerden birisi, 'Find your Baleatrand' :-) (FindYourBalestrand)





Bu da bu haftasonundan bir kare. Trondheim, Bodø ve Trømsø ile devam yazılara.. İyi haftalar herkese :-)

Den bilde var to dagen siden. Skal videre med Trondheim, Bodø og Trømsø.. Ha fin veka til alle :-)

Daha güncel ve cok fotograf icin instagram 'norvecnorvec', for meire bilde og informasjon paa instagram 'norvecnorvec'..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder