16 Kasım 2010 Salı

Babalar Gunu!

Babalar ve Anneler Gunu`nu tum dunyada ayni sanirdim, yanilmisim! Norvec`te kasimin ikinci pazar gunu babalar, subatin ikinci pazar gunuyse anneler gunu. Gectigimiz hafta bayagi yogun bir is temposu vardi. Pazar gunu de calistigim kafede acik bufe kutlama vardi. Aslinda herseyi ilk haliyle cekmem gerekirdi ama aklim basima biraz gec gelince pastalarin tamamini yakalayamadim :) Bu arada norvecce baba "far" demek, pastalarimiz bile babalara ozeldi.



Yemek ismarlamak bile guzel bir hediyeydi sanirim ki oldukca kalabalikti kafemiz. Ana sicaklar, soguk mezeler, tatli, pasta ve icecek.. Daha ne olsun ki! Ama ben hafif seylerle idare etmek durumunda kaldim cunku ana yemekler domuz etli karisikti. Neyse canim tatlilar cok guzeldi ama. Karamel pudingi de sahsen 60 yumurtayla ben yaptim! Tarifini isterseniz de bir ara veririm. Hey Allah`im, Norvec daglarinda karamel pudingin nasil yapilacagini ogrenmek de varmis!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder