7 Kasım 2010 Pazar

Boya-Badana :)

Bos zamanlarimda bilgisayar basinda oturmak yerine daha ise yarar birseyler yapmaya karar verdim. Hala alisamadigim evimle barismak gibi mesela. Ust kattaki en dipteki odadan basladim. Bir arkadasim elinin hamuruyla erkek isine bulasma dedi ama sonuc gene basarili :) Amac zaten bos zamanlarimi daha iyi degerlendirmek..

Evde buldugum bir kutu kirmizi boyayla basladim boyamaya.. Yere gazete sermeme ragmen tabi ki ilk kapagi actigimda sermedigim yere sicradi boya :// Dakika bir gol bir.. Ama vazgecmek yok.. Neyse daha sakin ve dikkatli oldukca isler daha iyiye gidiyor :))

 

Duvardaki elbise dolabini sokmek sandigim kadar da zor olmadi. Yalniz biraz agirmis sokunce anladim :) Dolabin arka kismi boyanmamis bile zamaninda. Neyse herseyi halledecegim ben merak etmeyin. Bu arada duvarin iki bolumunu boyadim iki defa boya nerdeyse bitmek uzere, sanirim yarin bir kutu daha almam gerekli. 

hani benim kahvem ve kurabiyelerim :)


Sonuc cok da kotu degil. Obur duvari bitirip kenardaki bantlari cikarip esyalari da yerlestirince daha guzel olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder