19 Haziran 2012 Salı

Blåtur - Mavitur!

Yok tekneyle denize acilmadik merak etmeyin. Yani maviturun anlami farkliymis burda, bugun bunu ogrendim. Kreste calisanlarlar beraber (herkes gelemedi tabi ki) bu aksam icin sozlesip biraya gelecektik, yemek, sohbet anlaminda.. Sefimiz herhangi bir aciklama yapmadi sadece aksam disari cikar gibi giyinmemizi istedi o kadar, gerisi surpriz! Aksam 17.00`da kresin bahcesinde herkes ogrendi bizi neler bekledigini. Bizi uc gruba boldu, her gruptan bir kisi araba surecek, bir kisi sef olacakti.. Seflerin ellerine 8 zarftan olusan birer torba verdi. Kendisi ayrildiktan sonra her grubun beser dakika aralarla ilk zarfi acarak yazilan gorevleri getirmek sartiyla surmeye devam etmesini istedi! Yani iyi ki topuklu ayakkabi giymemisim, yoksa bu oyundan zevk alamazdim sanirim in-bin derken :) Hadi bakalim basliyoruz..

Bes kisi arabaya oturduk ve ilk zarfla beraber koyulduk yola. Gaupne ve Nes-Gard arasi kac km? Aramak disinda hersey serbestti. Nes`geldigimizde iki kisi arabadan firladi ve iki evin kapilarini calip sorduk :) Merak etmeyin burda genelde herkes birbirini tanidigindan (en azindan sima olarak) hemen cevabimizi aldik, benim caldigim kapi tanidikti zaten :D Cevap 5 km.. Tabi buraya geldigimizi de kanitlamamiz lazimdi.. Yaptigimiz herseyin foto ve kayitlarini aldik..



Ikinci zarfta bizi bekleyen Stina idi, onu buldugumuzda bize kac cizgi verecekti? Elimizdeki bir kagidi uzattik ve 7 cizgi aldik..



Bir yerde durmamizi ve burda duran kutulari ayakkabi atarak devirmemiz istendi ucuncu zarfta. Ve kac kutu vardi burda, 6..


4.zarf: Yoldan 8 farkli bitki toplamak..

5. zarf: Yol arasinda bir firin var, bunu kac kisi acmisti? 2 kiz kardes..

6.zarf: Zarftan 3 biskuvi cikti. Bir tunelin onunde durup bunu yemek ve ayni zamanda islik calmaya calismak, kanit da video.. Grubun sazani olarak ben deneyim dedim ve hepimiz ogrendik ki bu pek de kolay degilmis. Ben gulmekten calamadim arkadasim da gulmekten dogru duzgun kayit edemedi.. O videoyu da eklicem merak etmeyin. Yazarken bile guluyorum :DDD

7.zarf: Skjolden`da yeni yapilan daire hoteller kac daire? Sekiz bloktan olusan daireler beser olmak uzere toplam kirkbes ama uzunca dusundukten sonra 5 daire olduguna karar verdik (her biri).. Iste o dailerden biri :)



8. zarf: Bu bloklarin hemen yaninda bulunan kafenin disinda kac tane samba danscisi var? Tabi ki 0.. Yani kimse gorunmuyodu meydanda.. Ve en son soru, butun cevaplar nerenin telefon numarasi? Akillica dimi ama! Iste Norvecliler bos zamanlarinda ve biraraya geldiklerinde bu tarz oyunlar oynuyor.. 57862350 Hafslo dis klinigi!! Ben mesajla birimiz de netten buldu cevabi.. Kafeye girdigimizde ilk grupla beraber karsilandik ve ucuncu grup da geldikten sonra durum degerlendirmesi ve video gosterimi :))))


Eskiden virane olan kafeteryada bizi bekleyen sevimli ve sicak masamiz :)


Bayrak, her yerde ve her zaman! Ulke ve inancina bagli olan iskandinav ulkelerinde cok slk bayraklarini gorup dini kitaplari Incil`i her zaman tedarik edebilirsiniz. (Bircok otel odalarinda Incil bulunmakta, dinleriyle barisik bir ulke..)


Bugun sunu tekrar anladim ki, Norvec dogasini fotograflamaya ne benim zamanim ne de sarjim yeter! Sanirim Tanri burayi zamani geldiginde cennet olarak kullanacak olmali!


Denizin buz gibi suyuna nazir tatil evleri.. Insan bu dogada asla yaslanmaz!








Kazanan grubumuz ve temsili hediyeleri, cikolata!


Kafenin ust katinda bulunan galeri..






Gece biterken (saat 21.00`i gecmisti bu fotografta, su an 23.45 ve hala aydinlik disarisi) en pozu kendime sakladim. Iste essiz manzarasiyla Skjolden!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder