5 Ekim 2010 Salı

Foreldremøte (Veli toplantisi)..

Norvecliler birseyi yapmak icin yapmiyorlar sadece, ondan zevk almasini da biliyorlar. Bugun oglumun kreste veli toplantisi vardi. Veliler kim kek yapmak ister diye sorunca ben de islak kekimizi tatmalarini istedim ve gonullu oldum. Belki ileride kafe acarim burda onceden tadini bilsinler dimi ama ?? :))) Belkilerin gercek olmasi dilegiyle :)))

Herneyse oglumu oturttum koltuguna bir yandan onu oyalarken bir yandan da iki kati malzemeyle basladim kekimi yapmaya.. Bazen cok marifetli oluyorum hehehee iste kekim firinda !!! Malzemeleri de verim de yarim is olmasin simdi dimi ama ;


4 yumurta
2 s.b. seker
1 s.b. sut
1 s.b. yag
2 corba kasigi kakao
K.tozu, vanilya. un








Bir veli daha kek yapmisti ve iki koca tepsi kekimiz olmustu. Anaokulundaki ogretmenler de kahve ve cay yapti ve hem toplantimizi yaptik hem de keklerimizi yedik. Genelde burdaki veli toplantilari bu sekilde sohbet havasinda geciyor. Ilkogretim seviyesindeki okullarda da ayni sistem var ama orda masada gorevli ogrenciler cok cuzzi bir ucret karsiligi satiyor kek ve icecekleri hem de okula aktivitelerde kullanacaklari para icin yardim toplaniyor. Mesela kek ve icecekler genelde 5 krona satiliyor bu da yaklasik 1.25 lira civari bir ucrete tabi geliyor. Belki de bulundugum yer kucuk bir kasaba oldugu icin hersey bu kadar kolay ve icten bilemiyorum ama sizce de akillica degil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder