9 Ekim 2010 Cumartesi

Muslumanlara vurulan kara leke!

Dun kafede calisirken kasabamiza yerlesen yeni ailelerden biri geldi. Hangi ulkeden olduklarini bilmiyorum ama musluman olduklarina eminim. Uzun sure ne yiyeceklerine karar veremediler. Daha dogrusu aksam yemegi icin domuz ve yaginin erismedigi birsey aradilar ama maalesef pek mumkun olmadigi icin geri donduler. Neyse bu soruna ben kafeye el atarsam cozerim..

Aklimda ben sorumlu olsaydim onlara ne yapardim diye dusunurken gectigimiz gunlerde Oslo`da yakalanan teroristler geldi aklima. Sanirim 3 ya da 4 kisilerdi, teror plani asamasindayken yakalanmislar. Norvec gibi bir ulkede, terorun lanetlendigi, ulkede baris ve huzurun egemen oldugu o kadar ki teror ve aclik ulkelerinde zorluk yasayan insanlara kapisini acan bu yerde bile bunu nasil dusunmuslerdi? Yakalananlar tabi ki muslumandi! Yani musluman olarak gecinen insanlar!! Peki sonuc ne dersiniz.. Yakalananlar hakkinda tabi ki inceleme yapildi ama hukumet artik muslumanlarin ulkeye giris ve cikislarinda daha cok inceleneklerini ve eskisi gibi hosgurulu olmayacaklarini acikladi. Yani musluman gene muslumani vurdu. Kurunun yaninda yas da yandi. Bakalim ilerleyen donemlerde baska neler duyacagiz bununla ilgili.. Acaba yemek bulamamak kadar kolay olacak mi gelecegimiz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder