9 Ekim 2010 Cumartesi

Norvec`te indirim !!!!

H&M (Hennes og Mauritz) markasini bilmeyen yoktur sanirim. Su unlu Isvec firmasi. Urunlerini de Cin, Turkiye, Banglades gibi ulkelerde diktiriyor ve basta Iskandinav ulkeleri olmak uzere bircok ulkede satiyor. Herkes bu markanin delisi Norvec`te. Belki de aradiklari herseyi bulduklari icindir. Genelde magazalari 3-4 katli ve bayan-erkek-bebek-cocuk giyimlerinin her cesidi mavcut. Urunlerini ve kalitesini oturtmuslar yani. Merak edenler http://www.hm.com/ adresinden bakabilir. O kadar ki online alisveris de mumkun. Ekim ya da kasim ayinda da Istanbul`da magaza acacaklarini ogrendim ki fiyatlarini gercekten merak ediyorum. Cunku burdaki urun fiyatlariyla indirimdekileri gorunce sok olmamak mumkun degil. Gerci burdaki kardeslerimize pek islemiyor orasi ayri :) Ama ben yine de birkac ornek vermeden gecemiyecegim.

Yaz bitiminde ve yeni yildan hemen sonra fiyatlar %30- %70 dusuyor. Yeni yildan hemen sonra derken 2 ocagi kasdediyorum :) O kadar hizli yani dususler. 300 kronluk (75 YTL) bir tisortun 30 krona (7.5 YTL) 99`lugun da 10`a dustugunu de gorduk bu zengin ulkede :) Yani kimse gecinemiyorum demesin. Burda bile ihtiyaclarini indirime gore ayarlarsan tek bir urune harcayacagin parayla bircok sey alabilirsin.

H&M kadar unlu baska bir magaza olan Cubus`da dolasirken indirimdeki bir elbisenin etiketi dikkatimi cekti ve urunu satin aldim :) Isterseniz etiketi beraber inceleyelim. Urunumuz yazlik kalin askili bir penye elbise. Gordugunuz gibi ilk satis fiyati 249 kronken 19 krona kadar dusmus...

Indirim etiketinin altindaki diger rakamlari da gorelim mi ne dersiniz? Bu da kademeli dusus olsa gerek :)


E artik alisveris icin Norvec`e beklerim sizi :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder