31 Ekim 2010 Pazar

Turk kahvesi, heryerde..

Kizlaragasi`nda canim arkadasim Hatice ve nerdeyse yari omrumuzun beraber gectigi lise yadigari diger dostum Figen ile ictigimiz tatli sohbetli kahve gelir aklima, her kahve icisimde.. Ya da Gulay ile! Az zamanimizi gecirmedik sevdiklerimizle orada. Bazen cok sIkIldIgImda ah diyorum orda olsam, kimseye gorunmeden ruh gibi oturup kahvemi icsem sonra valla geri donerim soz.. Yok yok artik boyle hayaller kurmuyorum. Isteklerimi aklima geldikce not yaziyorum, kebap yenecek, kunefe, arnavut cigeri, ic pilav.., Kizlaragasi, boyoz, kucuk park, Enbiye teyzenin su boregi, Kemeralti, arkadaslari ziyaret.. Liste uzar da uzar, hediyeleri de unutmamak lazim.

Artik ben de soba atesimde yapiyorum kahvemi. Kis geldi, artik tadinda kahvemi mutfakta tek basima oturup pencereden uzaklara dalarak icebilirim. Bu benim zevkim olmaya basladi nedense. Agbimlerin minik yegenimle gelisini hayal ediyorum, ya da dostumun burda oldugunu. Beraber yuruyuse gidiyoruz onunla, ona etrafi tanitiyorum, markette alisveris yaparken ona etiketleri okuyorum icinde domuz eti var mi yok mu diye, sonra calistigim kafede beraber oturuyoruz ona insanlari tanistiriyorum, kresten izin alsam butun gun beraber oluruz bebisleri gorur, dostum da sever oyunu cocuklarla.. Degmeyin keyfimize! Jostedal buzulunda da yurur kesin, cok meraklidir yeni seyleri denemeye.. Kol bacak mi kirilcak hiccccc takmaz :)

Iste oyle bir duygu benimki de.. Bedenim yalniz olsa da ruhum cumbus. Butun sevdiklerim benimle. Bu yalnizliktan burda uyanmak istemiyorum. Biri bana seslendiginde cevap vermek de! O anki sok cok agir, uzucu yaninda kimsenin olmadigini gormek. Yalniz olmayi istemek bu kadar mi cekici gelir insana! Boyle mi oluyor hep sevdiklerinden uzakta oldugunda?





Norvec cikolatasiyla tadina doyulmaz Turk kahvesi..





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder