9 Ekim 2010 Cumartesi

Tasarruflu olmak :)

Insanin yetisme tarzi ve cocukluk evresi kisiligini etkiliyor kesin. Arastirmacilar bosa konusmamis, sekil A ; BEN :))) Tasarruf iliklerime islemis!!! Norvec gibi bir ulkede de bu bazen komik, bazen de cok takilmamasi gereken birsey. Fiyati cok da onemsemeyen insanlar var etrafimda ve dikkatli olmam lazim bu konuda :)

Gectigimiz kis ogluma suveter orerken artan bir suru farkli renklerde ip oldugunu farkettim. Bunlardan ne olurdu ki diye dusunurken simsekler cakti birden beynimde... Kendimle hafif de gurur duyma edasiyla corap ormeye karar verdim. Ama bu kadar renkli bir corabi kim giyerdi ki, tabi ki gene BEN!! Neyse pantolonunu corabina katmanin moda oldugu bir ulkede kim takardi ki benim renkli orgu corabimi dimi ama.. Yani yanlis anlasilmasin deli falan degiller soguk kapmayalim diye pacalar corapta. Mantikli yani :)

Veeee iste benim meshur corabim.. Bas parmagim uzun oldugu icin de ayagima gore ordum gayet de memnunum, bazi ipler de farketmedim ama yunmus sanirsam pek de sicak tutuyor :)

Ogluma orduklerim de cabasi ;)

2 yorum: